Cookie in the jar - Reisverslag uit Muang Khôm, Laos van Arthur & Janneke - WaarBenJij.nu Cookie in the jar - Reisverslag uit Muang Khôm, Laos van Arthur & Janneke - WaarBenJij.nu

Cookie in the jar

Door: Koekie

Blijf op de hoogte en volg Arthur & Janneke

25 Januari 2013 | Laos, Muang Khôm

Hallo, daar ben ik weer. Dit keer vanuit Phonsavan te Laos. Ik heb mij hier verstopt in de kruiken van de Plain of Jars. Helaas heb ik er geen koekjes kunnen vinden. Balen!

Gelukkig hadden ze wel lekkere viskoekjes in Chiang Mai. In deze stad heb ik net als Arthur en Janneke van het zwembad genoten en 2013 ingeluid.

In Laos heb ik tijdens boottochten over de Nam Ou veel moois gezien. Vooral in het rivierdorp Muang Ngoi Neua heb ik genoten van het uitzicht vanuit mijn hangmat. Heerlijk.

Groetjes,
Koekie

  • 31 Januari 2013 - 16:17

    Ton (van De Boot Mandalay- Bagan):

    Geweldig land, Laos.
    Ik ben weer teruggekeerd in Nederland. Thuis zonder Jacuzzi en zwembad. Volgende weer weer werken

  • 31 Januari 2013 - 16:43

    Noëlle:

    Lieve Koekie,

    Wat zie je er relaxed uit! Jammer dat je niet op mijn eerste verjaardag kan komen :-(

    Geniet van alle avonturen.

    Knuffeltjes van Noëlle

  • 01 Februari 2013 - 16:34

    Bas:

    Hahahaha, Koekie rules!!! Groetjes en veel plezier!

  • 01 Februari 2013 - 18:04

    Vital:

    Koekie is de baas!

  • 02 Februari 2013 - 21:29

    Ingrid:

    Koekje, je hebt t maar goed voor elkaar zeg. Alleen maar relaxen, lekker eten, beetje luieren in hangmat of aan de rand van t zwembad. En je hoeft niet met n rugzak te slepen! Geef je mensen maar een dikke knuffel van mij, Ingrid

  • 23 Februari 2013 - 18:25

    Rob:

    He Koekie,

    Ik zie je mailtje nu pas. Wat fijn dat je ook lekker aan het genieten bent van de vakantie!
    Ik vind je vakantiefoto's erg gezellig. Ik ben groot fan van je! Nog veel plezier met Janneke en Arthur!

    Groeten, Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur & Janneke

Nadat we in de periode 2004-2006 allebei individueel een lange reis hebben gemaakt - Arthur in Zuid-Amerika en Antarctica en Janneke in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand - gaan we nu samen de wereld verkennen.

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 72462

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 23 Mei 2013

Rondje Azië

Landen bezocht: