Kletskoekie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Arthur & Janneke - WaarBenJij.nu Kletskoekie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Arthur & Janneke - WaarBenJij.nu

Kletskoekie

Door: Koekie

Blijf op de hoogte en volg Arthur & Janneke

29 Maart 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is weer even geleden dat jullie van mijn blauwe hand een blog hebben mogen lezen. Jullie zijn vast benieuwd waar ik allemaal ben geweest. Ik ben blij dat ik eindelijk de laptop heb kunnen bemachtigen.

Na Laos ben ik samen met Janneke en Arthur doorgereisd naar Cambodja. Daar heb ik de oude tempelcomplexen Prasat Preah Vihear en Angkor Thom bezocht. Daarna was ik wel even toe aan rust. Zoals jullie kunnen zien, heb ik een filmpje gekeken over de blauwe papegaai Blu. Daarnaast heb ik in de zon gelegen op het strand van Rabbit Island.

In Vietnam heb ik een mooi huisje gevonden. Dat was wel fijner slapen dan in de tas van Arthur, maar het was in de avond toch wat fris. In Hoi An heb ik een echt Vietnamees hoedje gekocht. Hiermee ben ik op de foto gegaan in de rijstvelden en met een rijstboer. In Hue hoefde ik gelukkig niet de toeristenprijs te betalen voor de tombes. En anders was ik met mijn hoedje vast wel als Vietnamees aangezien :-). Ik mocht na binnenkomst van een tombe op de foto met een van de versteende bewakers.

Tijdens een boottocht door Lan Ha Bay en omgeving heb ik mijn Deense vriendje Lillerap ontmoet. Het was fijn om samen te genieten van het uitzicht en het eten en drinken aan boord. We raakten maar niet uitgekletst over onze wereldreizen. Het was helemaal koek en ei tussen ons. Ik mis mijn kleine Deense eendenvriendje wel een beetje.

Na Vietnam ben ik naar Kuala Lumpur gevlogen om op de foto te gaan tussen de Petronas Towers. Ik voelde me wel klein tussen die grote torens. Arthur en Janneke zullen binnenkort meer over Kuala Lumpur vertellen.

Oreo-groetjes,
Koekie

N.B. Lillerap is een bekende Deense filmster. Ik mocht een bijrol spelen in zijn nieuwste film. Zie de trailer onder deze blog.

  • 11 April 2013 - 17:03

    Odile:

    Wauw Koekie, wat een verhalen. Jij hebt al veel mee gemaakt. En een filmrol! Gelukkig heb je ook wat rustdagen gehad. Niet te blauw worden he.

    Roze koek groetjes uit Nederland

  • 11 April 2013 - 17:43

    Els:

    Lieve Koekie, Wat een prachtige foto's! Maar het meest heb ik genoten van de trailer van je eerste speelfilm 8). Leuk om ook Janneke en Arthur zo in actie te zien. Doe ze maar de hartelijke groeten en pas goed op ze.

  • 11 April 2013 - 20:27

    Cora En Louis:

    Om met de opmerking van Odile te beginnen. Tjeetje: Zeker wauw koekie. Wat een spectaculaire avonturen heb jij beleefd. Wij zagen ook een beetje van James Bond terug met een zak Ringelings.
    En wat een mooie muziek en pilot hebben jullie gemaakt. We hebben de geluidsknop wat harder gezet ( Beetje problemen met de buren gehad, maar ja dat was snel opgelost nadat zij en de politie de film hadden gezien: risico is alleen een paar dagen enkelband).

    Maar dan is Koekie er ook.

    Echt leuk, Arthur en Janneke.

    samenmetcoraopmijnschootnaardefilmkijkendneusjes.


  • 12 April 2013 - 10:12

    Rutger En Kiana:

    Hee Janneke en Arthur,

    Leuke foto's en filmpje...Kiana wil het filmpje meerdere malen zien.
    Wat een avonturen, geniet er nog maar goed van.

  • 12 April 2013 - 15:45

    Ingrid:

    Geweldige film. Ik wacht uiteraard nu vol spanning af op een vervolg!
    Je beleefd geweldige avonturen Koekie...maar ik schrok toch even bij de Oreofoto....ik dacht even dat je Lillerap had opgegeten, want die zag ik niet meer....
    Wist ook niet dat je fan was van onze nationale zanger René met z'n prachtige lied "een eigen huis".

    Geniet nog even lekker verder ook met je reisgenoten Arthur en Janneke....ik mis jullie wel hoor! Maar gelukkig blijf ik een beetje bij door de blog.

    Veel liefs van Kips en Ingrid

  • 06 Mei 2013 - 12:29

    Rob Wolswijk:

    Wat een vette trailer!!!
    KOEKIE, KOEKIE, KOEKIE!!!

    Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur & Janneke

Nadat we in de periode 2004-2006 allebei individueel een lange reis hebben gemaakt - Arthur in Zuid-Amerika en Antarctica en Janneke in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand - gaan we nu samen de wereld verkennen.

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 540
Totaal aantal bezoekers 72449

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 23 Mei 2013

Rondje Azië

Landen bezocht: